Maritimt Center Frederikssund

Frederikssund Kommune inviterer til informationsmøde om projekt Maritimt Center Frederikssund.

Mødet foregår i Valhal, Kalvøvej 26, 3600 Frederikssund, torsdag den 2. marts kl. 17.00 – 19.00.

Vi håber mange har lyst til at høre mere om projektet.  For at sikre plads nok til alle deltagere, skal du melde dig til via formularen Tilmelding til informationsmøde om Maritimt Center.

Maritimt Center Frederikssund har over det sidste års tid udviklet sig fra at udvikle nye faciliteter til byens maritime aktiviteter til nu at favne hele Frederikssund Lystbådehavns område. I tæt dialog med de maritime foreninger, byrådet og Lokale- og Anlægsfonden er udviklet et konkurrenceprogram som grundlag for en kommende arkitektkonkurrence.

Projektet er visionært og har derfor opnået den første af forhåbentlig flere større fondsdonationer fra Lokale- og Anlægsfonden.

Selvom projektet stadig er på et visionsplan og der ikke ligger visualiseringer, vil vi gerne invitere interesserede medlemmer i foreningerne og borgere, der glædes ved at opleve fjorden fra landsiden, til et åbent informationsmøde. Borgmester Tina Tving Stauning byder velkommen og indleder med de politiske ambitioner for projektet. Informationsmødet vil i detaljer folde projektets visioner og ambitioner ud, og der vil være mulighed for at stille spørgsmål til foreningsrepræsentanter, projektrådgiver og Frederikssund Kommune.