! OBS OBS OBS !

Det kommende maritime center vil betyde at vor gamle klubhus skal rives ned, men det formodes (med forbehold) at det vil være muligt at leje klubhuset hele 2024, herefter er det usikkert hvor længe det gamle hus eksistere.

Som medlem i Frederikssund Sejlklub har man mulighed for at leje det store klublokale, køkken og adgang til toiletter i forbindelse med private fester/arrangementer, som medlemmet er vært for. Kontakt Henning Thomsen for nærmere oplysninger og reservering af lokalet.

Når lokalet er reserveret, indbetales depositum i forbindelse med leje af lokalet. Depositum udbetales efter festen/arrangementet med fradrag for betaling ved evt. manglende oprydning og rengøring eller til dækning af reparationer eller erstatningskøb af ødelagt eller bortkommet udstyr.

Udlejningspriser
NB!
Nye priser gældende fra d. 1/11-2020

Leje pr. døgn kl. 12-12 3.000 kr.
Leje pr. dag kl. 08-18 2.000 kr.
Leje pr. dag kl. 18-23 1.000 kr.
Depositum 1.000 kr.

Henning Thomsen