Pladser og fordeling

Jollepladsen på Frederikssund Lystbådehavn er for medlemmer af Frederikssund Sejlklub.
Før du ansøger. Der er følgende pladstyper: jolleplads i vand (dybgang ≤ 1 m), jolleplads på land, flerskrogsplads og kajakplads. Du ansøger via formularen nederst her på siden.

Lejere fra ét år behøver du ikke genansøge det følgende år; medmindre at jeg hører andet, går jeg ud fra, at du vil genleje pladsen. Jeg udsender derfor opkrævninger til alle, der har lejet plads sidste år. Opkrævningerne udsendes i april pr. e-mail. Har du skiftet e-mailadresse siden sidste år, bedes du kontakte mig.

De fleste pladser er udlejede. Især er kapaciteten af vandpladser til både med køl samt landpladser til flerskrogsbåde begrænsede. Pladser bliver tildelt, når opkrævningen betales inden 1. maj. Angiv venligst medlemsnummer på betalingen. Når kassereren kan se, at betalingen er gået igennem, sender jeg bekræftelse.

Som pladslejer vil du blive tildelt et FD-klistermærke med årstal. Mærket udleveres af pladsbestyrer Casper.

Klubben forbeholder sig ret til at fratage jollepladser fra sejlere: Hvis både ikke bliver brugt til sejlads, men i praksis henstår på pladsen, hvis de vansyner eller der mangler plads til aktive sejlere.

Priser for pladsleje

Kajak på stativ 300 kr.
Større jolle/trailer/stativ 550 kr.
Vinterplads på land 350 kr.
Plads i vandet 900 kr.